Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia
Title
:
Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia
Publication Information
:
Sekudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1995
Physical Description
:
1 reel : positif ; 35 mm
General Note
:
6 judul dalam 1 mikrofilem
Subject Term
:
Radio paging -- Malaysia -- Johor -- Marketing
Telephone, Wireless -- Marketing
Consumer behavior -- Malaysia -- Johor
Furniture -- Malaysia -- Marketing
Furniture industry and trade -- Malaysia
Work design -- Malaysia -- Johor
Airlines -- Malaysia -- Johor -- Management
Advertising -- Bus lines -- Malaysia -- Johor
Marketing research -- Malaysia -- Johor -- Case studies
Queuing theory -- Mathematical models
Banks and Banking -- Malaysia -- Johor -- Customer services
Computer networks -- Malaysia -- Johor
Universities and colleges -- Malaysia -- Johor -- Automation
Libraries -- Malaysia -- Johor -- Automation
Added Author
:
Farisharman Fauzi
Hanifah Ahmad
Hew, Hong Yong
Noor Lizaini Ahmad
Ruslan Lusi
Yeo, Eng Boo
Added Title
:
Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan
Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai
Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur
Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputra Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia
Pengunaan Sistem Rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia
Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995
Library | Item Barcode | Call Number | Material Type | Item Category 1 |
---|
PSZ JB | 30000003532664 | MFL 8528 ra | Non Circulating Microfilm | Microfilm |