Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia
Title
Faktor-faktor pemilihan antara telefon mudah alih dan kelui : kajian kes : Johor Bahru; Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan; Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai; Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analisis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur; Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputera Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia; Penggunaan sistem rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia

Publication Information
Sekudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1995

Physical Description
1 reel : positif ; 35 mm

General Note
6 judul dalam 1 mikrofilem

Subject Term
Radio paging -- Malaysia -- Johor -- Marketing
 
Telephone, Wireless -- Marketing
 
Consumer behavior -- Malaysia -- Johor
 
Furniture -- Malaysia -- Marketing
 
Furniture industry and trade -- Malaysia
 
Work design -- Malaysia -- Johor
 
Airlines -- Malaysia -- Johor -- Management
 
Advertising -- Bus lines -- Malaysia -- Johor
 
Marketing research -- Malaysia -- Johor -- Case studies
 
Queuing theory -- Mathematical models
 
Banks and Banking -- Malaysia -- Johor -- Customer services
 
Computer networks -- Malaysia -- Johor
 
Universities and colleges -- Malaysia -- Johor -- Automation
 
Libraries -- Malaysia -- Johor -- Automation

Added Author
Farisharman Fauzi
 
Hanifah Ahmad
 
Hew, Hong Yong
 
Noor Lizaini Ahmad
 
Ruslan Lusi
 
Yeo, Eng Boo

Added Title
Keberkesanan penubuhan konsurtium di bawah program pemasaran bersepadu konsep payung : kajian kes terhadap salah satu gabungan syarikat perabot Bumiputra di Negeri Selangor Darul Ehsan
 
Strategi merekabentuk semula sistem kerja dalam organisasi : kajian kes di Jabatan Kargo Udara Mas, Senai
 
Strategi pemasaran perkhidmatan 'executive coach' : satu analis pasaran bagi perjalanan Johor Bahru - Kuala Lumpur
 
Aplikasi model giliran di dalam memantapkan khidmat layanan pelanggan di dalam industri perkhidmatan : kajian kes : Bank Bumiputra Malaysia Berhad Cawangan Universiti Teknologi Malaysia
 
Pengunaan Sistem Rangkaian Komputer (Computer Networking) dalam kampus universiti dan penilaian ke atas kepenggunaan sistem rangkaian di perpustakaan : kajian kes di Universiti Teknologi Malaysia

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995


LibraryItem BarcodeCall NumberMaterial TypeItem Category 1
PSZ JB30000003532664MFL 8528 raNon Circulating MicrofilmMicrofilm