Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian
Title
Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian

Publication Information
Sekudai : UTM, 1995

Physical Description
1 reel : positif ; 35 mm

General Note
6 judul dalam 1 mikrofilem

Subject Term
Total quality management -- Malaysia -- Johor
 
Telephone -- Equipment and supplies -- Inspection
 
Telephone supplies industry -- Malaysia -- Johor
 
Cellular radio -- Malaysia -- Johor -- Marketing
 
Advertising -- Telephone companies -- Malaysia -- Johor
 
Marketing research -- Malaysia -- Johor
 
Industrial safety -- Malaysia -- Johor
 
Telemarketing -- Malaysia -- Johor
 
Fast food restaurants -- Malaysia -- Johor -- Management
 
Job satisfaction -- Malaysia -- Johor
 
Employees -- Effect of technological innovations on -- Malaysia -- Johor
 
Hotels -- Malaysia -- Johor -- Personnel management

Added Author
Alina Shamsuddin
 
Halita Abdullah
 
Hasyidi Md. Rani Basher
 
Mahadzir Osman
 
Nadzri Musidee
 
Umi Kalsom Abdul Zabri

Added Title
Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru
 
Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd
 
Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd
 
Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru
 
Kepuasan kerja di kalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995


LibraryItem BarcodeCall NumberMaterial TypeItem Category 1
PSZ JB30000003927500MFL 8531 raNon Circulating MicrofilmMicrofilm