Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian
Title
:
Perlaksanaan kaedah self-inspection di kilang Teledata Sdn Bhd (salah sebuah anak syarikat Sapura Holdings Sdn Bhd); Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru; Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd; Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd; Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru; Kepuasan kerja dikalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian
Publication Information
:
Sekudai : UTM, 1995
Physical Description
:
1 reel : positif ; 35 mm
General Note
:
6 judul dalam 1 mikrofilem
Subject Term
:
Total quality management -- Malaysia -- Johor
Telephone -- Equipment and supplies -- Inspection
Telephone supplies industry -- Malaysia -- Johor
Cellular radio -- Malaysia -- Johor -- Marketing
Advertising -- Telephone companies -- Malaysia -- Johor
Marketing research -- Malaysia -- Johor
Industrial safety -- Malaysia -- Johor
Telemarketing -- Malaysia -- Johor
Fast food restaurants -- Malaysia -- Johor -- Management
Job satisfaction -- Malaysia -- Johor
Employees -- Effect of technological innovations on -- Malaysia -- Johor
Hotels -- Malaysia -- Johor -- Personnel management
Added Author
:
Alina Shamsuddin
Halita Abdullah
Hasyidi Md. Rani Basher
Mahadzir Osman
Nadzri Musidee
Umi Kalsom Abdul Zabri
Added Title
:
Strategi pemasaran Telekom Malaysia Berhad (TMB) ke atas perkhidmatan ATUR 450 : satu kajian di kedai Telekom Johor Bahru
Kajian kes ke atas sistem keselamatan pekerja di bahagian pengeluaran di North Malaya Paper Mills Sdn Bhd
Kebolehlaksanaan integrasi telefon-pangkalan data dalam pengurusan pemasaran : kajian kes : Yummy Sdn Bhd
Kajian kepuasan kerja di kalangan pekerja bahagian operasi di sektor perhotelan : kajian kes : Hotel The Puteri Pan Pacific Johor Bahru
Kepuasan kerja di kalangan kakitangan akademik FPPSM : satu kajian
Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995
Library | Item Barcode | Call Number | Material Type | Item Category 1 |
---|
PSZ JB | 30000003927500 | MFL 8531 ra | Non Circulating Microfilm | Microfilm |