Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.]
Title
Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.]

Personal Author
Anbananthan Sambasivam

Publication Information
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1999

Physical Description
1 reel : positif ; 35 mm

General Note
5 judul dalam 1 mikrofilem

Subject Term
Advertising -- Malaysia -- Johor
 
Sales promotion
 
Consumer behavior
 
Franchises (Retail trade)
 
Retail trade
 
Market surveys
 
Consumer behavior -- Malaysia -- Johor
 
Marketing

Added Author
Kamarulzaman Jaafar
 
Khairul Anuar Mohd. Dahalan
 
Mariam Lahung Laeng
 
Md. Izani @ Afzanizan Kasnin

Added Title
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi pengguna dalam membuat keputusan pemilihan komputer untuk kegunaan peribadi
 
Faktor-faktor yang diambil kira dan dipertimbangkan oleh francai si bumiputera sebelum membuat keputusan untuk memasuki perniagaan di Kuala Lumpur dan Johor Bharu
 
Gelagat pengguna dalam memilih rangkaian peruncit di satu kawasa n perbandaran :$bkajian di kompleks membeli belah, Plaza Tasek
 
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat k eputusan pembelian produk :$bsatu tinjauan terhadap pembelian perabot di Batu Pahat, Johor

Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999


LibraryItem BarcodeCall NumberMaterial TypeItem Category 1
PSZ JB30000004468447MFL 9692 raNon Circulating MicrofilmMicrofilm