Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.]
Title
:
Sejauh manakah pengiklanan dalam televisyen mempengaruhi pengguna dalam pembelian barangan dan peralatan elektrik : kajian kes ke atas pengguna di Taman Universiti, Skudai, Johor ... [et al.]
Personal Author
:
Anbananthan Sambasivam
Publication Information
:
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Physical Description
:
1 reel : positif ; 35 mm
General Note
:
5 judul dalam 1 mikrofilem
Subject Term
:
Advertising -- Malaysia -- Johor
Sales promotion
Consumer behavior
Franchises (Retail trade)
Retail trade
Market surveys
Consumer behavior -- Malaysia -- Johor
Marketing
Added Author
:
Kamarulzaman Jaafar
Khairul Anuar Mohd. Dahalan
Mariam Lahung Laeng
Md. Izani @ Afzanizan Kasnin
Added Title
:
Kajian terhadap faktor-faktor yang mempengaruhi pengguna dalam membuat keputusan pemilihan komputer untuk kegunaan peribadi
Faktor-faktor yang diambil kira dan dipertimbangkan oleh francai si bumiputera sebelum membuat keputusan untuk memasuki perniagaan di Kuala Lumpur dan Johor Bharu
Gelagat pengguna dalam memilih rangkaian peruncit di satu kawasa n perbandaran :$bkajian di kompleks membeli belah, Plaza Tasek
Faktor-faktor yang mempengaruhi gelagat pengguna dalam membuat k eputusan pembelian produk :$bsatu tinjauan terhadap pembelian perabot di Batu Pahat, Johor
Kertas Projek (Sarjana Muda Pengurusan Teknologi) - Universiti Teknologi Malaysia, 1999
Library | Item Barcode | Call Number | Material Type | Item Category 1 |
---|
PSZ JB | 30000004468447 | MFL 9692 ra | Non Circulating Microfilm | Microfilm |