Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia
Title
Pengaruh imej jenama dan konsep kendiri mempengaruhi keputusan pembelian pengguna : satu kajian di kalangan pelajar sarjana muda pengurusan teknologi, Universiti Teknologi Malaysia

Publication Information
Skudai : Universiti Teknologi Malaysia, 2000

Physical Description
1 reel : negative ; 35 mm.

General Note
5 titles on 1 microfilm

Subject Term
Marketing research -- Malaysia
 
New products
 
Consumer behavior
 
Retail trade
 
Marketing -- Data processing
 
Multimedia systems in business presentations -- Malaysia
 
Auditing
 
Auditing, Internal
 
Market surveys -- Malaysia -- Johor
 
Computers -- Marketing

Added Author
Chua, Soong Nang


LibraryItem BarcodeCall NumberMaterial TypeItem Category 1
PSZ JB30000010036440MFL 10380Non Circulating MicrofilmVideocassette