Strategi perniagaan yang dijalankan oleh Syarikat Kenderaan Melayu Kelantan Berhad (SKMK) sebagai sebuah syarikat pengangkutan awam : (kajian ke atas perkhidmatan bas ekspres); Kebolehlaksanaan penggunaan gas asli melalui saluran paip untuk kegunaan rumah : kajian tindakbalas penghuni kediaman di kawasan Pasir Gudang; Analisis perlaksanaan perisikan bersaing dan penempatan bersaing ke dalam industri barangan penjagaan diri dan keluarga di Malaysia; Penerimaan produk homeopati keluaran industri kecil dan sederhana : satu kajian kes di Syarikat Remedial Touch; Kajian terhadap strategi promosi Mas dalam mempengaruhi pengguna membuat pemilihan : satu kajian kes untuk perkhidmatan penerbangan Johor Bahru ke Kuala Lumpur; Pemindahan latihan di sektor perindustrian : satu kajian kes di syarikat GG Circuits Industries Sdn Bhd
Title
Strategi perniagaan yang dijalankan oleh Syarikat Kenderaan Melayu Kelantan Berhad (SKMK) sebagai sebuah syarikat pengangkutan awam : (kajian ke atas perkhidmatan bas ekspres); Kebolehlaksanaan penggunaan gas asli melalui saluran paip untuk kegunaan rumah : kajian tindakbalas penghuni kediaman di kawasan Pasir Gudang; Analisis perlaksanaan perisikan bersaing dan penempatan bersaing ke dalam industri barangan penjagaan diri dan keluarga di Malaysia; Penerimaan produk homeopati keluaran industri kecil dan sederhana : satu kajian kes di Syarikat Remedial Touch; Kajian terhadap strategi promosi Mas dalam mempengaruhi pengguna membuat pemilihan : satu kajian kes untuk perkhidmatan penerbangan Johor Bahru ke Kuala Lumpur; Pemindahan latihan di sektor perindustrian : satu kajian kes di syarikat GG Circuits Industries Sdn Bhd

Publication Information
Sekudai : Universiti Teknologi Malaysia, 1995

Physical Description
1 reel : positif ; 35 mm

General Note
6 judul dalam 1 mikrofilem

Subject Term
Transportation -- Malaysia -- Kelantan -- Management
 
Express service -- Malaysia -- Kelantan -- Management
 
Natural gas pipelines -- Malaysia -- Johor -- Power supply
 
Gas -- Heating and cooking -- Malaysia -- Johor
 
Marketing research -- Malaysia
 
Hygiene products -- Malaysia -- Marketing
 
Household appliances -- Malaysia -- Marketing
 
Competition -- Malaysia
 
Market surveys -- Malaysia -- Johor
 
Homeopathy -- Materia medica and therapeutics -- Marketing
 
Consumer behavior -- Malaysia -- Johor
 
Advertising -- Airlines -- Malaysia -- Johor
 
Airlines -- Malaysia -- Johor -- Management
 
Employees -- Training of -- Malaysia -- Johor
 
Employee training personnel -- Malaysia -- Johor
 
Industrial management -- Malaysia -- Johor

Added Author
Fazilah Mat Ya
 
Lim, Boon Ping
 
Neo, Kian Keong
 
Tee, Geok Choo
 
Tuty Haryati Kassim
 
Wang, Mei Shan

Added Title
Kebolehlaksanaan penggunaan gas asli melalui saluran paip untuk kegunaan rumah : kajian tindakbalas penghuni kediaman di kawasan Pasir Gudang
 
Analisis perlaksanaan perisikan bersaing dan penempatan bersaing ke dalam industri barangan penjagaan diri dan keluarga di Malaysia
 
Penerimaan produk homeopati keluaran industri kecil dan sederhana : satu kajian kes di Syarikat Remedial Touch
 
Kajian terhadap strategi promosi MAS dalam mempengaruhi pengguna membuat pemilihan : satu kajian kes untuk penerbangan Johor Bahru Ke Kuala Lumpur
 
Pemindahan latihan di sektor perindustrian : satu kajian kes di syarikat GG Circuits Industries Sdn Bhd

Kertas projek (Sarjana Muda Pengurusan (Teknologi)) - Universiti Teknologi Malaysia, 1995


LibraryItem BarcodeCall NumberMaterial TypeItem Category 1
PSZ JB30000003532722MFL 8525 raNon Circulating MicrofilmMicrofilm